miércoles, 7 de agosto de 2013

Un estiu amb l'Anna-Núria Pradas

Títol: Un estiu amb l'Anna
Autor: Núria Pradas i Andreu
ISBN: 9788482860954
Editorial: CRUÏLLA
Any de publicació: 2002
Col·lecció: Alerta roja
Idioma: Català
Pàgines: 143

SINOPSIS
L'Oriol no comprèn per què la mare es va separar del pare i per què té un nòvio tan pesat. Tampoc no entén per què l'obliga a passar tot el mes de juliol a Sant Pol. Però durant aquest mes coneix l'Anna i, aleshores, moltes preguntes comencen a tenir resposta.

RESUM
A l'Oriol l'obliguen anar a Sant Pol, tot i que ell no vol. Però allà coneix a l'Anna, una noia diferent, divertida, molt oberta i amb una personalitat admirable. Ell allà viurà una gran aventura amb ella. 
Un final impactant.

OPINIÓ PERSONAL
És un llibre molt senzill, curtet (143 pàgines es poden llegir en tan sols una tarda), molt ràpid de llegir i molt entretingut. Jo he llegit molts pocs llibres en que qui narrés fos un noi, i veure la perspectiva de l'Oriol davant d'un enamorament (en aquest cas cap a l'Anna) doncs ha estat molt bonic, algo nou per a mi. Sempre va bé saber què senten els nois perquè la majoria dels protagonistes d'un llibre d'amor solen ser noies. 

El final és molt impactant i per això crec que es un llibre que val la pena llegir, ni tan sols que sigui per a passar l'estona. 

L'Anna és un personatge molt bonic, és una noia molt especial, diferent...L'Oriol és molt bona persona però a vegades s'enfadava per tonteries. 

Una cosa que m'ha sorprès del llibre és que en alguns moments utilitzava un llenguatge molt "vulgar". Alguna que altra "paraulota", i a veure, a mi no em fa res, tot el contrari, m'agrada més que hi hagi aquest tipus de paraules però no m'ho esperava. Sembla un llibre per a nens.

El que més m'ha agradat: La narració, que és molt ràpid de llegir, els personatges, les cartes que s'enviaven i el final.
El que menys m'ha agradat: El comportament de l'Oriol en alguns moments.

En definitiva, és un llibre molt ràpid i fàcil de llegir, en que tracta d'una història d'amor narrat des del punt de vista d'un noi. També es tracta un altre tema com la separació dels pares, i temes en que ens hi podem sentir molt identificats.

PUNTUACIÓ: 8/10

No hay comentarios:

Publicar un comentario